Поиск по этому блогу

четверг, 27 мая 2010 г.

Nissan 350Z: захоплююче


У Z нам сподобалися повітроводи на панелях дверей, а також гроно індикаторів (тиск масла, вольтметр і багатофункціональний дисплей, який переключається на цифрові показники швидкості, оборотів і тиску в шинах), змонтованих по центру над передньою панеллю і розгорнуту до водія. І ми в скоєному захваті від приладового щитка (спідометр, тахометр і рівень палива / температура води), який переміщується разом з регулюваннями рулюючи. Ентузіасти водіння оцінять відсутність надлишкових кнопок на "бублику" - тільки три маленьких перемикача круїз-контролю відтіняють чистоту обтягнутого шкірою пухкого 3-спиць рульового колеса.
Перемикачі "мигалок" і склоочисників відрізняються чудовою чіткістю роботи. Щоб з гідністю носити фамільне ім'я, новий Z зобов'язаний показувати високу динаміку, і завдяки своїй V-подібною 3,5-літровою "шестірці" він її показує. Ми оцінили мотор, який видає 290 к.с. добрі і понад 370 Нм крутного моменту, як приголомшливий. Він потужно тягне "на низах" і запрягає величезний табун коней у верхньому діапазоні оборотів. Котячись на крейсерській швидкості в 65 км / год, ми ставили досліди, перемикаючись на 4-у, 5-ю і нарешті на 6-ю передачу - подивитися, скільки ще залишається крутного моменту, і там щоразу щось було - і чимало .
Двигун не змушує чекати, поки вийде на високі обороти, щоб щось почало відбуватися, - як з колишнім 300ZX Turbo. Хтось вважав за краще б побільше тяги "на верхах", але нам мало що залишалося побажати ще. При спорядженому вазі в 1 475 кг, на кожну к.с. припадає трохи більше 5 кг. Чи не суперкар, але крутіші, ніж Porsche Boxster S (5,3 кг) або Audi TT Coupe quattro (6,6 кг). Z прагне в політ, а силовий агрегат дає достатню для польоту тягу. Машини, на яких ми їздили, обладнані 6-ступінчастою ручною коробкою (5-ступінчастий "автомат" на замовлення), і короткохідний важіль перемикає передачі з тієї ж чіткістю, з якою фіксується гвинтівковий затвор.
А разом із зчепленням, яке дає саме те відчуття прихопила, яке потрібно, добре налагоджена коробка дозволяє перемикатися легко і швидко. Навіть якщо і не перша в класі (більшість з нас все ж таки віддає перевагу Porsche Boxster), вона очевидно з кращих. Хіба що задній хід знайти не завжди просто. Перемикання "назад" може перетворитися у випробування, - що й сталося з обома нашими машинами. Всі Z - окрім базової моделі - оснащуються диференціалом підвищеного тертя (вискомуфта). Такий диференціал коштує кілька зайвих доларів проти звичайного, і ми вже знаємо деякі моделі для ентузіастів водіння (скажімо, Jaguar S-Type R), де розрахунок узяв гору й усунув більш дорогий вузол. Віскодіфференціал дає можливість всім 290 к.с. 350Z дістатися до дорожнього покриття, що й підтверджує нашу віру у розуміння інженерами Nissan природи спортивних автомобілів.
Підвіска нас здивувала. Ми мали надії, але вона перевершила їх. Шасі, засноване на абсолютно новій платформі (FM - мотор спереду, задній привід), виключно жорстке. При 7-й моделях на вибір (очікується ще більше) підвіска тільки одна - і жорстка. Хтось скаже: надто жорстка. Після 320-кілометрової гонки, яка проходила і по магістралі, і по обов'язкових нерівностях до обмежувача відбою, ми з радістю викотилися на гладкий асфальт в'юнкий 2-смугової дороги. Управляється Z чудово - жваво, з природними відгуками. Машина чудово виступила на магістралі в імпровізованому заїзді на grand prix, виявляючи керованість від помірно недостатньою до нейтральної, - якщо її не спровокувати педаллю "газу" в легко контрольоване рівновагу з занедбаністю корми. Один з наших редакторів помітив, однак, що в ході дорожніх гонок вона "козла" у швидких віражах. Колеса, шини, гальма - і вага - неоднакові за моделями. Хоча зовнішній вигляд і не безперечно чудовий, дизайн розташовує до себе, і ми оцінили деякі індивідуальні особливості - начебто задніх ліхтарів, і те як стилістичні елементи дверних ручок повторюються в малюнку коліс.
Відгук на кермо точний і швидкий - з гарним почуттям "нуля". Зусилля на кермі в повороті прогресивно наростає. Дискові гальма на всіх 4-х класах (296 мм спереду і 292 мм ззаду, в стандартному оснащенні) досить ефективні. На замовлення (у стандартному пакеті виконання Track) ставляться гальма Brembo: 324 мм спереду та 322 мм позаду. Ми на бігу випробували модель Track в Детройті (вона на фото), і гальма справили сильне враження. Літні Bridgestone 225/50R-17 94W спереду і ззаду 235/50R-17 96W - серійна гума на базовому виконанні Z. Track оснащується літніми шинами Bridgestone Potenza RE 040: 225/45R-18 91W спереду, 245/45R-18 96W ззаду. Якщо ви живете в північних штатах - набросьте на зимові шини. І на диски, мабуть, теж - адже на Track ви не захочете ризикувати легкосплавними колесами по вибоїнах і солі. Сім базових варіантів 350Z поставляються з 6-ступінчастою ручною коробкою передач; версія Enthusiast йде або з 6-ступінчастою ручною, або з 5-ступінчатою автоматичною трансмісією; Performance - тільки з ручною; Touring - або з ручною, або з "автоматом"; Track - тільки з ручною коробкою передач.
Додатково пропонуються тільки дві заводські опції: система навігації для версій Performance, Touring і Track - і бічні подушки на всіх моделях. Ціни вже оголошені, і дилери в стані укладати дійсні контракти з покупцями, а не просто приймати завдаток, щоб пізніше домовлятися про остаточну ціну; найкращий спосіб уникнути обману під час запуску нової моделі. Базовий варіант йде від 26269 дол Top-модель Track отримала етикетку з 34079 дол За доплату в 8 тис. ви отримуєте передні і задні спойлери, широкі 18-дюймові шини на легкосплавних колесах, гальма Brembo і дифузори під днищем, які зводять підйомну силу спереду ззаду до нуля. До того ж усі оснащення проміжних версій - крім сидінь з підігрівом, які на Track не ставляться. До липня Nissan отримала вже більше 6 200 замовлень. Перші поставки - у серпні.
У лютому з'явиться версія родстер. Початковий Z з 1969 породив справжній бум марки Nissan (тоді Datsun) в США, а наступні моделі - хоча і піддавалися критиці за відхід від спочатку легкої, доступною концепції - залишалися символом потенціалу компанії. Вони стали, якщо завгодно, Corvette від Nissan. Але в 1996 Nissan перекрила кисень своєї переросла і дорогий (44 тис. дол) спортивної моделі. V-образна 3,5-літрова "шістка" сильна, і заводські розтяжки під капотом допомагають підвісці при інтенсивному розгоні. Nissan опинилася в скрутному становищі - через поєднання неважливого сприйняття виробів покупцями і зміщення національної економіки в південно-східний регіон. У 1998 Nissan увійшла в Альянс з французьким автомобілебудівником Renault, і керівництво виробило Nissan Revival Plan (план оновлення Nissan).
Однією з ключових позицій плану стало визнання того, що коли незабаром жодна модель не в змозі вивести марку з депресії, відродження Z набуває критичного значення для іміджу компанії. Nissan до того часу вже виводила на конвеєр цілком пристойні моделі, такі як нові Altima, Maxima, Sentra, Frontier і Pathfinder.