Поиск по этому блогу

среда, 30 декабря 2009 г.

Гарна Acura RXS S type



Влітку минулого року компанія Edmunds.com провела «порівняльні тести спортивних автомобілів класу купе». Редактор компанії проїхав 2 кола по швидкісній трасі на Acura RSX S type, забезпеченою зручним шкіряним салоном і 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

Немає сумнівів, що до кінця своїх днів він буде пам'ятати хвилини, проведені в цьому прекрасному авто. Acura RSX S type разюче відрізнявся від усіх інших машин, що пройшли випробування в той день, а точніше - стояв на декілька ступенів вище них. І справа не тільки в тому, що даний автомобіль зайняв перше місце у випробуваннях, а в тому, що це дійсно щось унікальне. Судіть самі!

Зазирніть, наприклад, усередину Acura RSX і до вашої уваги постануть матерчатий обшивка салону, менш потужний двигун і автоматична КПП. «А де ж прискорення, де адреналін, і куди подівся привабливий салон?», Запитаєте ви. Це все є, але як опція, так би мовити покращення для «виходу у світ». Але чому ж не можна зробити цей компроміс доступним на кожен день? Треба сказати спасибі компанії Acura за впровадження мрії про комфорт у повсякденне життя за допомогою створення RSX S type.

Однак багато хто може заперечити, що управління автомобілем c 6-ма передачами буде відволікати від розмов по мобільнику і потягування кави, і тому RSX S type не стане автомобілем «на кожен день». Але хіба ці дрібниці не замінить можливість вислизнути на кілька годин від міської суєти і «злітати» за місто? Чи зможуть вони собі це дозволити на своїй улюбленій Integra?

Давайте звернемося до самого автомобіля. RSX S type оснащена 4-х циліндровим дволітровим двигуном, потужність якого становить 160 кінських сил при 6,500 обертів. Це дуже економічний двигун, витрата палива якого складає 11,3 л на 100 км по місту, і 9,2 л на 100 км по шосе. Не дивлячись на економічність двигуна, новий автомобіль буде надзвичайно швидким і рухливим. Ви отримаєте величезне задоволення, коли використовуєте швидкісні можливості RSX S type на всі 100%.

Якщо вам довелося керувати Acura RSX, то ви знаєте, що потужність мотора передається передній підвісці посредствам 5-ступінчастою автоматичною КПП, яка м'яко і точно перемикається з однієї передачі на іншу. Але справжній гонщик не буде задоволений можливостями автомата Acura RSX. Немає сумніву, що така категорія водіїв полюбить і по-справжньому оцінить якості 6-ступінчастою механічною КПП. Важіль КПП дуже привабливий і зручний в руці.

Підвіска нового автомобіля декілька жорсткіше, ніж потрібно для поїздки по місту, однак вона дозволяє з легкістю входити в круті повороти. Новий автомобіль буде також оснащений системою ABS і дисковими гальмами на всіх 4 колесах. Під час випробувань Acura RSX S type продемонструвала дуже короткий гальмівний шлях, що дорівнює 43 метрам з швидкості 100 км / ч. Трохи гірше були результати тільки у Mitsubishi Eclipse.

Зовнішній вигляд нового автомобіля не можна назвати екстравагантним. Ця симпатична купе пофарбовано в сірий металік. Проте це скоріше перевага, ніж недолік, оскільки всі кидків швидко набридає, а дизайн, витриманий у більш спокійному стилі забезпечить популярність машині на довгі роки.

Незважаючи на відносно спокійний екстер'єр, салон Acura RSX S type вражає. Торпеда вельми сучасна і всі прилади зручно розташовані перед водієм. Особливо привабливі титанові прилади, виконані в 3-D дизайн і при включення ближнього світла підсвічуються помаранчевим неоновим світлом. Система кліматконтроля включається великою круглою кнопкою, яку ви легко знайдете на дотик, не відволікаючись від дороги. Аналогічна кнопка включає стереосистему.

Центральна стійка дуже функціональний: поверніть ручку в один бік і перед вами постане піднос для дрібничок, поверніть в іншу-і з'являється пара кронштейнів для чашок. Завдяки цьому невеликий простір автомобіля використовується дуже економічно.

Вся внутрішня обробка виконана з високоякісних матеріалів. Особливо вражають дверні панелі, обтягнуті замшею. Але особливу увагу потрібно звернути на структуру передніх сидінь, оснащених додатковими валиками в районі плечового пояса, що забезпечує нерухомість корпусу водія при входженні в різкі повороти. У спинці передніх сидінь є поглиблення, за рахунок яких забезпечується більше простору для ніг пасажирів, що сидять ззаду.

Багажник нового автомобіля досить глибокий і просторий для автомобіля такого класу. До того ж, щоб не створювати незручності пасажирам, що сидять ззаду, багажник був обтягнутий додатковим м'яким покриттям, щоб не пошкодити спинах пасажирів.

Підбиваючи підсумки всього сказаного раніше, скажемо, що цей автомобіль стане вам вірним другом, здатним служити як щоденним потребам, наприклад відвозити на роботу, так і приємно дивувати на швидкісних трасах.