Поиск по этому блогу

воскресенье, 13 декабря 2009 г.

Тюнінг з розумом

Тюнінг з розумом

В даний час багато хто цікавиться питаннями тюнінга скутерів. Але ось що мені впало в око, вивчаючи це питання - так це те, що багато направляють (або хочуть направити) свої зусилля на підвищення максимальної швидкості скутера.

Багато в чому жертвуючи його потужністю і довговічністю. Деякі люди у спробі підняти максимальну швидкість йдуть ще далі - змінюють об'єм двигуна скутера. Для мене перехід в більший "клас" представляється як щось неприпустиме. Намагаючись зробити більш потужний скутер (для мене класифікація бачиться наступна: скутер - обсяг до 50сс та реєстрація в ГИБДД не потрібно, моторолер - обсяг більш 50сс і, значить, потрібна реєстрація в ГИБДД), ми отримуємо моторолер, який як мотоцикл вимагає ... Та багато чого він вимагає.

До речі кажучи, багато хто не ставлять на облік ці моторолери, йдучи по шляху тих "мотоциклістів", що катаються на незареєстрованих мотоциклах. На мій погляд, це справа кожної окремої скутериста. В даний час це може пройти.

Під час руху в містах, та ще й у правому ряду, розвинути швидкість більше 60 км / год не вийде. Припарковані в правому ряду і "вилітають" із суміжних з проїзною частиною територій машини, водії, які летять в поворот або перебудовуватися управо без покажчика повороту, і т.п. "лихачі" стримують швидкість скутера. З цієї причини, навряд чи важливо, до якої позначки може піднятися Ваш спідометр при попутному вітрі. А ось упевнено розганяти скутер до швидкості 60 км / год - це дійсно потрібно. Звертаю Вашу увагу на те, що я не розглядаю тут питання участі у спортивних змаганнях. Це окрема розмова.